Happy New Year !


 stop sat!
beri laluan pada 2013 ..


aku pelik la ..
pasai pa depa celebrate bila masuk tahun baru?
best ka dapat jadi tua?
we're getting old !
getting old means,
we've to take more responsible than before.
do you love it?
do you like it?
then, kenapa celebrate?
I can't even laugh !


HELP ME !
I'm going to a new school !
new school, new surrounding,
new look, new style,
new friends and old friends.

hopefully, not a new me !
I want to be myself.
I'm afraid of myself actually.
sebab aku tahu, aku mudah terpengaruh.

InsyaAllah ..
dengan kekuatan yang ada,
aku akan cuba !
cuba untuk jadi nakal di sekolah baru !
hahaha !
nakal je, bukan buat hal pun ..
don't worry ..
I'll take care of myself ..
kepada sesiapa yang baca nie,
goodluck, keyy?
goodluck for this 2013 !
do your best !

assalamualaikum !


No comments:

be happy!!
gO Lucky..