school oh school !

 2013
first day.
I've got a biologist homework! 
and hey!
there's a lot of people who recognize me.
well, many friends are already know me.. 
second day.
I've got add-math and chemistery homework!
now, I've realised that I'm a Form4 student..
third day.
dapat 25 buku teks!
how bad is that?
sepatutnya dapat 19 buku je.
tapi cikgu kami bagi jugak buku yang berbahasa inggeris.
ambik je lah. okey jugak klau ada buku tu.

but in this 3 days!
banyak jugak tanggungjawab yang dipikul.
dan! aku berjaya menghiraukan panggilan 
dari group budak-budak lelaki.
hehehehehe..

I've know idea dari mana diorang tahu nama aku.
nak tahu tak kelas aku dekat mana?
4S2, di kabin!
berhampiran dengan basketball court!
yey!
sekarang kan aku dah jadi budak biasa~
nanti boleh la aku bawak bola,
and main basketball dekat situ waktu rehat.. 
remember! 
Jangan sampai kena tangkap!
hahahahaha..
chill~

ha! ada lagi satu nie, 
aku kan penolong ketua kelas..
bila aku jumpa alone dengan guru kelas,
dy minx aku jadi ketua kelas pulak..
sorry lah, cikgu!
sy nie budak baru,
banyak benda yg sy tak tahu.

amir selalu cakap aku nie sama macam shida.
shida tu kawan rizzatul..
shida tukar sekolah,
aku pulak masuk..
haihhh..
dah la cara salam budak sekolah kusain nie berbeza!
cara salam diorg terlalu lembut
sebab ada sentuh pipi..
aku tak suka!
so, aku ajar la budak-budak tu cara salam semekar.
baru cool~
hahahahahaha!

keyyy.. tu je.. assalamualaikum!



No comments:

be happy!!
gO Lucky..