online

 online pagi-pagi buta..
memang macam minx kaki..
budak-budak yang online nie kebanyakkannya,
senget sikit..
ish ish ish..
remaja lah katakan..
tapi abah aku kata..
kita (budak xtidoq malam) dah melanggar peraturan alam..
sebab kita tidoq waktu siang
dan berjaga waktu malam..
wahh..
zaman sekarang, orang kata..
"malam masih muda~"
hahaha! 
hampa tau dak? 
ada ja, orang yg kena cancer..
salah satu sebab adalah
dy selalu stay up..
paling kurang pon,
dy suka tidoq lambat..
meninggal dah dy tu..
innalillah..
ajal maut kan Allah yang aturkan..
ish ish ish..
walaupun aku tau benda nie "salah",
aku tetap buat jugak..
sebab aku tau,
aku buat "kerja" nie waktu cuti sekolah ja..
huhu..
hampa rasa, ada effect tak?
haha!
nak buat macam mna kan?
perasaan ingin memberontak masih kuat!


lai.. lai..
Jom tidoq!
hehe.. 
assalamualaikum!

No comments:

be happy!!
gO Lucky..