me? Form1?!


 assalamualaikum!
dude... know what?
aunty tu ingatkan aku nie baru nk masuk Form1..
ish ish ish..
pagi tadi, aku pergi SEMUHSIN..


kereta mama masuk ke perkarangan sekolah tu,
aku dah rasa something wrong.
aku rasa macam salah!
salah apa pon aku xtau.
tapi salah lah!
hmm..

aku teringat waktu aku setuju utk pindah dlu..
bila dah pindah, aku rasa menyesal!
tapi sekarang nie,
life is going better and better.
so, I thought..
maybe aku akan rasa bersalah
tapi aku tahu,
kehidupan aku akan jadi lebih baik.
insyaAllah.
I hope so.. hehehe..

ha! berbalik kepada cerita tadi..
aku pergi pejabat sebab nak uruskan pertukaran tu,
tetiba ada sorang aunty nie
yang duduk sebelah aku.
dia tanya
"bawak borang nie tak?" *tunjuk borang maklumat diri*
aku ---> O,o "hah?"
"Form1 kan?"
"eh! xlah.. sy nk masuk Form4" *sengih*
hahaha!
keyy, aku nampak macam budak kecik ke?
pelik kowt!

ada sekali tu, dekat PPD.
aku uruskan borang pertukaran untuk diluluskan.
aku tegur sorang MakCik nie.
"MakCik pon nak buat pertukaran jugak ke?"
"ha'ah, anak MakCik nk masuk darjah satu,
nk masuk Form1 ke?"
hahahaha!
mudanyer aku!
alaaa.. aku jawab lah..
"eh! xlah.. sy nk masuk Form4.. nak buat pertukaran jugak"
bla bla bla bla bla
hehehe..
 
meh, aku letak muka aku time form 1 dulu..
enjoy..


gambar-gambar awal tahun.. 







keyy, nie time dah jadi pengawas..
pertengahan tahun..


comel je muka time nie!


hahahaha! see? itu lah aku time Form1 ..
sekarang nie dah nak masuk Form4 ..
cepat betul masa berlalu ..






No comments:

be happy!!
gO Lucky..