merosakkan gambar

Percayakah anda? 
Saya mempunyai satu album yang bertajuk "merosakkan gambar".
Album tersebut bertujuan untuk MEROSAKKAN GAMBAR
yang saya miliki.
Mungkin akan ada orang yang berkata
"pahal dengan budak ni?"

Jangan salah faham ye.
Saya baru sahaja mendapat hobi baru apabila kebosanan online menerjah.
Kini, hobi tersebut telah menjadi minat saya.
Tapi, saya tak rasa hobi ni akan kekal lama.
"A Moment In Time"

nak tengok tak gambar-gambar yang UNIK tu? 
hahahhaha.. 
scroll lah ke bawah.

  ini tak teruk sangat.

gambar ni mmg betul-betul telah dirosakkan.
you can't see the natural of this picture anymore.
itu lah tujuan dia yang sebenar.

 caption for this photo.
"satu gambar, dua personaliti"
itu memang betul pun.
manusia selalu tunjuk 2 personaliti.

 "burn and leak"
memang rosak gambar ni! 


saya memakai cermin mata dalam gambar ni.
saya tak rasa comel langsung bila pakai cermin mata
sebab tu gambar ni saya conteng habis-habisan!
nampak kesan merah tu?
saya letak tu ibarat saya kena tikam.

gambar ni, colourful sikit.
memang disengajakan pun.

kalau anda nak tahu,
gambar ni, saya nak tunjukkan tangan tengkorak tu pegang kucing.
kucing yang dekat atas tu bg nampak terkejut.
hahahaha.

okey.
sebenarnya, setiap gambar, ada makna yang tersirat.
Jika anda memahami gambar-gambar tersebut, 
anda mungkin berjiwa seperti saya.

No comments:

be happy!!
gO Lucky..