tambahan for today

 aku tak puas lagi update nie!
hehehehe..
pada 19/12/12
result PMR kan?
hahahaha! 
malam tu aku xtidur sbb temankan seseorang "release" tension..
hahaha.. 
pagi tu aku siap awal lah..
sempat lagi mengaji supaya tenangkan hati nk ambik result..
tengok-tengok!
mama kata dy hantar aku lepas balik UKM,
aku pon, "orite! boleh tidoq dulu.."
aku tidur mmg tak ingat dunia..
aku bangun pon sbb terdengar phone vibrate..
mama call..
lepas end call, aku tengok ada 11 MISS CALL! 
ya Allah..
tak sampai seminit lepas tu, 
aku terus masuk tandas!
hahaha! 
sebab perut aku sakit..
malam sebelum tu makan banyak sangat..
mama kata celebrate aku punya result PMR..
padahal time tu tak tau lagi result berapa..
hahaha!
aku tengok ann.. 8 MISS CALL dari izzati
and 3 MISS CALL dari haziq..
sungguh "tak boleh blahhhhh"
hahaha!
keluar tandas, mmg lunyai arrr~
rasa mcm nk skip dari ambik result..
masuk kereta pun aku dok mengadu sakit perut..
demi nk tau result jugak!
aku usap la perut supaya hilang rasa senak dy tu..
sampai ja sekolah,
aku snap gambar..
bila dapat result,
ada budak kelas aku ni nangis depan aku..
aku ape lagi? snap arr!!
muahahahaha!!
keyy la..
aku jahat..
hari tu, aku balik dgn izzati..
dy sedih.. tp aku xtau nk buat apa..
I'd try my best to make her calm..
never mind!
then, dengan membawa perut yg satu hari tanpa
makan dan minum..
aku minx kat mama air milo..
serious! dahaga gila..
dah la malam tu berborak tanpa berhenti gelak..
pagi tu xsempat sarapan..
sbb aku tidoq.. xP
Miss Owl'iz annn..
petang tu mama pi Melaka..
aku tak sempat nk say goodbye,
sebab time tu aku dok dalam tandas..
sakit perut wo!
setiap 3jam aku masuk tandas..
mmg lunyai arr~
time Insyirah call pon,
Uwais tak abih-abih kacau..
dy kan budak rugby, hampa tau dy buat apa utk nmpk tough?
dy minum,
soya + susu + quaker oat + redbeans +
TELUR MENTAH !!
loqlaq betui Abang Syirah nie..
hadeiyyy..
hahahaha! 
after Maghrib tu aku tertidur sejam..
bangun baru okey sikit perut aku nie..
terus update blog..
pergh! pelik-pelik je aku update..
well~
aku akhiri dgn assalamualaikum!

No comments:

be happy!!
gO Lucky..