kahwin?!


 25 December 2012
aku pergi kenduri kahwin.
but that's not the point!
Majlis tu diadakan dengan penuh kelainan.
It's more to Islamic.
niceee..
ada taskirah pasal kahwin!
argh!
bila aku dengar..
aku rasa macam nk cabut lari tau!
hahaha!
for me, 
kahwin tu sangat menggerunkan..
sebab apa?
aku pun taktau..
maybe sebab "sweet" sangat kot..
hahaha!
weird keyyy..
plus, aku terbaca pulak satu blog nie..
 
link nie aku dapat dari izzati.
muahahahahha!
cerita dy agak menggerunkan tau!
pasal pregnant?!
gambar kahwin dy so sweeet!
cute giler~
photography dy bhai~
ohhhhh..
melting jugak aku waktu type nie..
hahaha!


tak cukup lagi?
aku tengok pulak VIDEO KAHWIN diorg.
mesti syahdu bila married kan?
hmm
*thinking*
pape je lah!
aku kena belajar dulu keyyy..
pahal aku post pasal nie pon aku taktau..
hahahha!
whatever~


STUDY! STUDY! STUDY!


bila dah dapat result yang baik,
baru aku fikir nak buat apa dengan life aku nie.
peace no war! ^^v


No comments:

be happy!!
gO Lucky..