si senget ?

berita terkini!
adik aku cakap aku "senget"..
sampai hati dy.. :(
xpe laaaaaa..
aku kisah hapeee..

hey, nak tau tak? 
aku happy je sejak dua menjak nie..
nak tau kenapa?
sebab.. sebab.. sebab..
sebab.. sebab.. sebab.. 
sebab.. sebab..
alaaaa..
perlu ke bagi tahu?
ahahahahah!
korang tau-tau je lah..
muahahahaha!

menyampah tak cara aku taip nie?
aceceyhhhh!
kalau menyampah, tak payah baca! 
aku taip suka-suka je sbb aku tengok dekat blog nie dah lama tak update..
berhabuk tahu!
fuhhh! fuhhh!

hampa bayangkan, 
hari nie aku ada dekat Kedah,
esok aku ada dekat Johor,
lusa aku ada dekat rumah..
Nanti Melaka pulak..
mana lagi?
aku baru je balik dari Sabah..
pergh! penat..

aku tak tau camne parents aku handle outstation camni..
drive lama tau!
kalau naik flight pon mesti penat..
kesian diorang..
kerja punya pasal sampai demam..
bapak aku pon suara dy baru je baik..
haritu xde suara!
kesian..

tetiba aku rasa best pulak membebel dekat sini..
hahahaha!
post ni xde point lah..
sorry! 
assalamualaikum!

No comments:

be happy!!
gO Lucky..