olla sanioritaaaa

semua tahu 3hb everyone post pasal result mereka

tp result aku x membanggakan sgt~ so~~~ I'm not gonna talk much psl tu..

Nie haaa!! 

PakNgah siap suruh aku amik accounting la amender laaa
bak kata dy, "Math dgn AddMath dy (aku) power"
puih! power la sangat~

saat nie. tika nie.

aku tak bangga dgn result aku.

rasa mcm zaman kejatuhan.

takpe. 
maybe result nie yg terbaik utk masa depan aku hihi

asalkan result aku nie memuaskan utk aku mohon kos yg aku dah kira alhamdulillah dah
hehehe :) 

btw, nie la aku nk cerita..

hari nie "first time" aku jumpa Nabil face-to-face
alhamdulillah takde lah rasa awkward sangat hehe
still boleh coop arh lol

then, dy kasi gelang yg dy buat untuk aku tu.. 
cute! hehehe aku suka sangat!
thanksss bil!! ;) 

yg "best"nye kan.. 

pagi dah jumpa Nabil,
ptg tu dy mmg sengaja tunggu aku balik dari lepak dgn kekwn aku,
soo~ jumpa lagi..

pastu yg xley blahh annn

kan bapak aku bru balik dari Johor and hari nie aku diberi cuti dari berkerja sebagai tukang masak
so~ kitorg makan kat luar lah
mcm nk 'celebrate' gituu lol

tp aku x meminta sgt nk makan kat kedai mahal mahal sbb aku pon dh kenyang mkn pizza tengahari td
hehe
pastu result x seberapa and I dont think I deserve a celebration
so~ kitorg makan kat kedai bawah je
aku minx sate je lol

tu pon sate dari gerai Athirah hahahaha

x pasal pasal Athirah kena ceramah kerjaya dgn mak aku
kihkihkih

tp tu ok lagi!

ttbe je! aku nmpk Nabil lalu dekat kedai sblh!
aku nmpk dy! dy nmpk aku!
and aku automatic tergelak hehe

pastu mama tertanya tanya la 

aku gelak ttbe

aku ckp la, aku nmpk Nabil.

pastu mama ckp "suruh Nabil mai sini"

hahaha aku pon call la Nabil..

ckp bla bla bla dgn Nabil then lepas Nabil amik adik dy dari tuisyen, 
dy terus dtg kedai makan yg kitorg lepak nie  
means! Nabil berdepan dgn PARENTS aku!

perghh!
at first aku yg nervous auu.. 

apakkkk arhhh..

tu arh walaupun mak aku cuma nk bg ceramah kerjaya je but still!

tu bkn stranger tau!

tu Nabil aku.. kahkahkah

Nabil pon dengar la apa yg parents aku ckp
aku yg dengar ni pon dh naik bosan..

ade pulak time tu, mak Athirah komen kat gmbr insta aku 
tny  "sape 2 haa.."
hahahahaha

lawak k

tp aku rasa lega la sbb at least parents aku dh tengok Nabil face-to-face

hehe

p/s : Hari nie aku berjaya sepak kasut Nabil lol
aku sbnrnye nk pggl dy je time tu tp aku tak tahu pulak yg dy dh tahu aku kat blkg dy hahahaha

aku bersyukur dgn result yg aku dpt. maybe its the best for my future :)

No comments:

be happy!!
gO Lucky..