tidur

sawadikappp!

perut lapar masakkan thai pagi pagi nie.
its 7.17 in a morning lol

dekat taman aku nie dah 2 hari tanpa air bekalan utama
tah knp tah
baru semalam aku tengok berita,
dia cakap air empangan dlm keadaan stabil
tp knp taman aku takde air?????
huhuhu

penjimatan apakah ini sehingga aku tak dapat basuh baju? sob sob sob

hahaha

eh susah tau klau takde air nk basuh baju.

Anda perlu ke DOBI dan mengambil masa sekurang kurangnya selama satu jam untuk membasuh, membilas and dry 

and setiap basuhan for brp kg tah is RM4
tak termasuk untuk dry
kalau dry pulak RM6 klau tak silap aku
but asing eh!

mmg duit habis kat situ arh

haha

#bercakapberdasarkanpengalamanketikamesinbasuhdirumahrosakselamatigabulan

lol

conclusion ; basuh baju dirumah lebih menjimatkan

haha 

lari dari tajuk utama for my post 

"tidur"

well~ nie laaaa

as u can see, link blog nie adalah
warizburunghantu
and sejak habis spm nie,
habit tak tidur malam aku semakin meliar.

only time travel je aku tidur malam

haha 

aku tahu if I keep doing this mmg bahaya nk mampos

boleh mati jalan short cut lol

cancer!

minx simpang lerrr

if anyone know how to settle up this habit
please do tell me

aku cuba tp selalu gagal

it doesn't matter aku tutup lampu and ready to go to sleep at 1am ke ape
last sekali aku end up tidur at 7 or 8am

but sometimes ada jugak la tertidur pukul 3 or 4 am

klau dah pukul 5pagi mmg aku akan cuba elak drpd tidur cuz' probability untuk tidak bangun subuh adalah sangat tinggi

hahaha

jadual tidur aku mmg mcm nie

aku tak reti tidur just for 20mins or an hour
paling sekejap aku tidur is 3 hours.

kalau tak sampai 3 jam lagi mmg aku tak akan bangun

lebih kurang mcm tidur mati arh hahaha
letak la ape jenis jam loceng pon, mmg tak sedar
melainkan! kalau aku mmg dh set dlm otak untuk bangun

hehe 

most of the time aku tak set pon otak aku untuk bangun
itu yg boleh kata aku sll tidur mati 
kahkahkah

pahal aku citer psl tidur nie pon taktahu lah

mybe sbb aku spend most of my day dengan tidur

well~ time nie la nk tidur

nnt dah further studies mesti akan lack of sleep.
percayalah.
nie bukan hyperbola.

haha

ok its almost 8am

and I should be sleeping cuz' klau tak, mungkin aku akan jd bengong nnt pastu bad mood memanjang..
no no no no! 


haha

bye!

No comments:

be happy!!
gO Lucky..