kerja

aku harap sangat dapat bukak kaunter next week!
aku tak sanggup duduk dgn Ahnaf or even Khairul

sbb errr

first! setiap kali jaga kaunter dgn Ahnaf, MESTI ada tersentuh tangan
tak kesah la secara sengaja atau tak~

kalau dgn Khairul, 
mesti dy ttbe rapat.
and today, aku terhimpit dgn diorg.
pergh!
yg kanan Ahnaf,
yg kiri Khairul.

kekadang aku rasa mcm nk jd lipan
biar kurus and berbisa! 
hehehehee

tp aku cuma mampu elak diorg dgn badan aku yg kurus nie je.
tp ade jugak aku kena tumbuk dgn Ahnaf td.
tak sempat nk elak, penumbuk dy dh sampai kat bahu aku.

lol.

si Khairul pulak,
offer aku duduk atas kerusi dy tp bila aku duduk,
dy g letak tangan dy kat sblh tu =…="

kau imagine,
kerusi bulat yg takde penyandar tu,
and aku duduk separuh kerusi tu, 
dy pulak letak tangan dy kat separuh lgi kerusi tu.
walaupun x kena aku,
but still,
JARAK KENA ADA!

haih jatuh la saham aku ceni kalau sll tersentuh
and jatuh la maruh aku kalau senang rapat sgt

hurm

budak yg ok cuma Atok, Aiman and Zahid je.
yg aku kenal la.. 
Izzul pon mybe okey kot.. 

klau akak senior perempuan, aku cuma berani tegur kak Aishah and kak Ummi jer.
yg lain, sorry to say la.  
senyum je kot. 


..

aku berani mention nme diorg nie pon sbb aku tau korang yg baca tak kenal pon diorang.. hahahaha
#xdemaksudnkaibkansesiapa

No comments:

be happy!!
gO Lucky..