hye guys

to be honest,
aku bosan!

hahahahaha

actually, aku dekat pejabat mak aku nie.

cuz' dekat taman perumahan aku takde elektrik hari nie
which means, NO INTERNET! NO WIFI!

hahahahaha

plus, takde air! hari nie dah hari ke-empat kot tanpa air.

nasib baik dekat rumah tu cuma ada tiga orang je,
so kitorg tak guna banyak sangat air hehe

bila air takde, aku tak perlu lah masak lol

cuti bergaji

and! and! and!

semalam pukul 12.30am cegitu,
lori air datang dekat perumahan aku tu.
mama pon suruh aku g tadah air, AKU!

pergh waktu tu dah la hujan lebat!
aku yg cekeding 40kg nie g tadah air~

mmg aku tak boleh nk angkat arh air tu.
3 BALDI SIAKKKKKK!

muscle aku pon dah kecut sbb lama tak training huhu

nasib baik lah abang sado sebelah rumah tolong hehehe
walaupun jiran aku tapi aku tak pernah tegur pon. hehehe
ini lah padahnya duduk Suria Grande.
tah sape jiran depan, sape jiran belakang, jiran sebelah rumah pon aku tak ambik tahu!

hehehe

jalan tar depan pintu pagar tu pon aku tak jejak!
lol.

abis abang tu basah kuyup, aku pon join arh sekaki membasahkan diri kehkehkeh
sekali sekala mandi hujan tengah tengah malam


pape pon mmg bosan beb! lifelessssss gilaaaaaa klau lu jd wa!

as a conclusion,
aku minx tolong ato' arrange interview dengan manager dy hehe

tapi aku nak kena minx permission abah dulu..
resume pon aku dah siapkan kehkehkeh

sbb aku bosan duduk pejabat nie, goyang kaki ltak buat ape.

btw,
mak aku tak bg aku ambik kursus reka bentuk grafik
dy cakap nnt susah nk dapat kerja and kerja tu gaji tak tinggi.

so, aku pon tak mohon arh
hehe

well~ time pishang nie aku pon guna lah paint dlm lappy mak aku nie

haha

mak aku takde adobe photoshop thats why anything pon boleh "jalan" dengan aku

nak tengok tak?


hehe waktu tu aku tengah pasang lagu The Fault in Our Stars cover by Troye Sivan
Qah suka sangat Troye tu pdhl dy dah tahu yg penyanyi tu gay lol

whatever~ 


so~ reka bentuk grafik out of list.

the end.

No comments:

be happy!!
gO Lucky..