weird dream

13 Feb morning aku mimpi
basically bukan mimpi sebelum subuh la sbb aku bangun pukul 7 hehe
itu pon nabil kejut..

ok

cerita dy mcm nie.

one day, aku bawak my kawan perempuan punya classmate which is Ira, Raihan, and aku tak tahu sape lagi (5 orang including me) 

aku bawak diorang to a place yg agak scary tapi in my imagination, 
dulu tempat tu lawa!
tapi tempat tu dah tutup sebab ada orang mati.
tempat tu macam dalam gua,
gua yg dah kena abandoned la gitu~ 
sbb dh closed down annn..

takde sape boleh masuk tempat tu sebenarnya.

and dalam "gua" tu ada tasik
tasik yang jenis boleh nampak dalam.
dalam tasik tu ada ikan! banyak ikan yang warna hitam tu! ada yang kecik, ada yang besar tp tak makan orang pon hhehe
and ada pokok teratai *if aku tak silap nama* 
hahaha alaaa~ yang pokok yg terapung tu..
pokok ker bunga? haha entah la..

and dekat tasik tu jugak ada batu di pembukaan gua and ada lagi satu batu yg not far away for that 'batu pembukaan gua'

which only in my dream haha
 
aku mimpi, aku bawak all my classmate nie
pergi situ,
that place agak gelap waktu tu cuz' dah takde sape yg dibenarkan masuk ann
kitorang kira mcm ceroboh arh hehe

waktu tu, 
semua orang berjaya melepasi batu ke batu..
kan ada dua batu,
kitorang jump ke batu yang jauh sikit from 
pintu "gua"
time tu ok lagi,
tiba tiba ada seorang manusia dtg!
dia suruh across that batu and pergi dekat tmpt asal lah 
which is kena pergi dekat another batu di pintu gua tu.


and! 
kitorg suddenly tak lompat!
kitorg masuk dlm tasik tu untuk across
pergh!
dengan ikan dlm tu! dengan 'mayat' dlm tu!
mmg scary arh..

lepas tu manusia yg dtg tu fight dengan spirit dekat tasik tu
cuz' kitorg dah kacau "DIA"
huhuhu 

then aku terbangun.

the end.

No comments:

be happy!!
gO Lucky..