belum kerja lagi

kap kun kap!
Assalamualaikum everibadiiii!! 

tomorrow might be the last day before aku masuk kerja
huhu
imagine, aku akan bekerja from 9am - 10pm
and for weekend pulak tak dibenarkan bercuti
plus, I'll be working till 11pm.
tp ok lah kot sbb aku ada cuti 2 hari :)
hohohooo

so, aku pon join la my parents travel for the last time.
sekarang nie we're heading back to semenyih.
kitorg dari kedah, jenguk our rumah hinggap,  kemas rumah and all that~
and yesterday kitorg ada di penang~
makan kambing golekkk hehehe
actually itu kenduri tahlil for our late Tok Wan.
yg menggerunkan tu, 
waktu semua orang baca yassin, aku kan duduk dekat sblh Anjang,
and dh sudah baca doa tu, 
Anjang tanya aku,
"syifa ada bau apa apa tak td? Anjang takmau la tegoq takot satgi hilang"
aku pepaham je lah..

mungkin arwah ziarah sekejap ke ape ker kan? 

alhamdulillah semua berjalan dengan lancar..

and parent's Kak Syafiqah pon dtg~
aku baru tahu kakak angkat aku tu further studies in farmasi~

lol dah lost contact dah pon~ 
sejak kakak dh x layan aku huhu
dy pon dh ade adik umo 7 tahun, hyper gilerrr..

whatever ~

pape hal pon, wat lek je lah..

sebelum travel sampai utara nie,

aku teman mama pi Johor,
fetch Akmal..
at the same time mama ada meeting and I've got to be mama's proxy dlm meeting PIBG akmal.

mmg time tu agak "shit" la..

aku kena join meeting yg hampir berlaku perbalahan pasal kewangan and bla bla bla
aku tak suka berada di dalam situasi tersebut.

aigooo.. 

ok berbalik kepada tajuk post nie,
hahahaha
before pergi Johor tu aku g interview,
and petang tu terus dlm call suruh aku masuk kerja.
aku sepatutnya masuk kerja a day after interview tu tp aku minx extend to next week.
so, I'll be working on this 18th March.

nak masuk kerja nie, aku pergi la shopping untuk those outfit,
pergh! mmg gila arh..
habis RM230 siyotttt..

kasut je dah RM70
baju RM60
seluar RM75
and tudung RM25

pergh pergh pergh!!! 

pokai sob sob sob

hahahahaha 
hopefully aku boleh berkerja for at least 2 months arh..
amin!
pray the best for me keyy? 
hehe

No comments:

be happy!!
gO Lucky..