pengalaman bekerja

Assalamualaikum!
hai u'alls!! 

well well wellll~ nie aku nk story morryyyy

aku dah 3 hari bekerja even masih lagi bdk training 
but aku dikira dh ada pengalaman arh
hehe

tempat kerja aku nie membuatkan aku lebih socialize dengan mereka yg bergelar lelaki
cuz' yg lelaki je pakai baju putih,
aku pon pakai baju putih.
klau yg akak akak lain semua pakai baju yg disediakan huhu
senior~

lols

benda tak boleh blahh ann 
bila member aku ckp
"selama aku kenal kau, aku tengok kau pakai baju kurung, baju sukan, ini first time aku nmpk bontot kau"

me : "babun arhh"

nasib baik member~ klau strangers, dh lama aku mencarut kat situ..

uniform kerja aku mmg kena tight-in
tp mcm hampeh gak arh
sbb aku sorang je yg pakai cegitu

serious aku xde geng perempuan
aku sorang je lain dari yg lain

sedih sedih

promoter pon pakai baju hitam

mmg senang arh klau org nk cari aku~
ckp je "cashier perempuan baru tu" 
sure diorg cam punya lah hehe
tp jgn sebut nama~ 
diorg x kenal..

kehkehkeh

nk tau x? 
third day je aku dh buat 2 kesalahan!
atas nama zahid lak tu
hahaha
siann dy~
umo dy 25thn tp aku ckp dgn dy sempoi je "aku kau"
dpn customer lak tu 


dy pon mcm xde hal~ x kesah~
aku dh la terdouble scan barang! yg membuatkan dy pgg rekod "first time cancel bill"
choiyaaaa
pastu aku pi scan coupon yg dh expired!
tak pasal pasal je RM20 tersedekah kat org yg beli kasut tu.. 
choiiyyyy

hopefully zahid tak kena marah arh..
aku dh minx maaf dh
huhu serious minx maaf
arrrrrrrrrrrrrrrr

shit

dy dgn aiman boleh pulak gelak gelak 
adoiyy

aku rasa serba salah kott

hurmmm
esok maybe last training aku,
next week insyaallah dh boleh bukak kaunter sendiri..
tak sabarnya!
mesti pishanggg abisss punyaa nie
lol
hahahahaha

k lah esok kerja full day
bye
chawwww

2 comments:

Unknown said...

kerja kat mana kau nie? tak bagi tahu langsung !

Ohk_are said...

keje kat parkson ioi tu jer la peahhhh

be happy!!
gO Lucky..