mimpi

ok aku nak tulis sebelum aku lupa

25 January
woke up at 6am

starter dy ceni~ 

sinario yang aku ingat, 

aku berjalan ke sekolah and that time ade 2 orang lagi budak yang berjalan dengan aku.

perempuan arh, junior aku, muda setahun
aku x kenal sangat dengan diorang.

thats why bila berjalan tu.

aku tegur one of them je.

dy pakai tudung labuh (aku pon taktahu sape sebenarnya dy)

and sorang lgi girl walk infront of us.

nak dikaitkan cerita, 

diorang nie tahu aku bercinta dengan siapa~
mcm mana? 
time aku jalan nk g sekolah tu, nabil call aku.
dy tny aku kat mana dy suruh dtg sekolah cepat sbb dah lambat.

and lepastu 
kitorg jalan laju giler arh!

bila sampai je, nabil tunggu depan pagar kat pondok keselamatam tu (sbb dy pengawas yg jaga pagar)
hahaha

time tu, aku x pernah lagi jumpa dye..

means like, aku x pernah lagi dating or what so ever dgn dye larh

and kitorg pon bercinta senyap senyap jer~
takde sape tahu.

aku lepas je pintu pagar tu, aku tak pandang langsung nabil.

walaupun aku tahu dy dekat situ.

mungkin sbb aku segan kot.

tah cane tah mmg aku x pandang dy, aku buat buat bercakap dgn bdk yg aku jalan sekali tu hahahaha

nabil perasan au aku dtg tp dy pon buat buat mcm aku gak arh hahaha

dah walk in masuk sekolah, 

ade pulak! geng azri aqim! 
kat situ ade aqim, amirul dgn sape tah lagi. ramai arh.

aku nk mengelak dari diorg,
aku lalu la kot tepi diorg
sbb aku kena bertugas. 
aku kena tolong cikgu untuk prepare perhimpunan pagi.

yg geng aqim nie kena pasang khemah ke something like that.

pastu waktu aku tolong cikgu tu, 
yg cikgu cikgu lain nie dok borak pasal nabil!
diorg ckp nabil dh ade makwe,
makwe dy dari KL~ 
aku mcm, uish! 
diorg ckp psl aku ker? 
tp aku bkn dari KL, aku dari Kedah

cikgu cikgu nie dapat info dari sorang dak laki junior nie.
tah sape tah. tp dy pon x tahu actually orang tu adalah aku! 

so, yg cikgu cikgu nie siasat arh sape makwe nabil.

aku pon, ape lagii~ 

waktu jalan blkg pentas tu, *scenery pentas dekat dewan semekar*

aku di himpit dengan satu geng perempuan ni.
junior arh.

and one of them, is budak yg jalan kaki depan aku tu.

aku ingatkan dy bgtau geng dy.
tp sebaliknya, dy yg selamatkan aku from geng dy.
aku kena soal pasal nabil.
and she's the one yang change target geng dy to another person arh.

hahaha

the end~ 

aku pon bangun, tengok jam 6am.

tah knp tah aku mimpi camtu.
cikgu yg cari aku tu, cikgu nabila (warden asrama nabil) 

hahaha

smlm arh nabil ckp kat aku yg cikgu tu tahu and kalau aku sekolah lagi, mesti cikgu cari aku.

hahaha 

tu yang sampai masuk mimpi tu kot 

but most of scenario tu, dekat semekar tau..

itu yang masuk geng aqim tu..

hahahah

pahal tah diorang masuk mimpi aku.

btw, aku mengelak dari geng tu sbb mmg sejak form 1 geng tu suka sakat aku dgn aqim. 

hahaha

tp sekarang x lagi dah~

dlm mimpi tu, aku cuma pandang nabil dgn ekor mata je.. huhu

setakat aku nmpk orang yang pakai baju biru bersandar dekat pondok tu.
itu je.


tp instinct mimpi tu la cakap itu nabil. 

ha ha ha ha

k lah nk g solat subuh
bye! 

No comments:

be happy!!
gO Lucky..