I miss you

Wahai blog yang disayangi,
I miss you, babe!!
so much!!

Ha Ha Ha Ha

barely hard to breath la kebelakangan nie..
busy giler..
memalam or pepagi buta baru boleh bersama twitter..

klau fb tu lagi ahhh~
abandond! *betul ke eja?*
hihihi..

Sekarang nie pon dah kol 5.34am..
aku masih lagi berjaga..
padahal kol 11 nnt mama nak bawak gi shah alam..
lepas tu, kol 6ptg ada kelas sampai malam..

aiyooooo~



apasal la aku degil sangat nak tido..

bukannya tak boleh auu!
cuma aku yang suka berjaga malam..
mungkin fius dalam kepala otak aku nie dah senget kott..

kesian..

tu lah! masa tido pon tak menentu..
ish ish ish..

aku senanye nak cerita something tapi skrg nie life aku tak aman laaa..

stalker merata-rata..

even aku ingatkan xde sape baca post aku kat blog tp ada jugak la manusia yg baca~

hurm..

life dah tak safe macam dlu..

the freedom to write about anything..

btw, serious aku cakap..
this week is the most un-beat-able heartbeat ever!!
cane aku nak terangkan eh? entah la..

just like that laaaa~

ada sekali tu..
aku jalan dekat koridor and aku dapat rasakan heartbeat aku laju! muka aku pucat! dada aku sejuk! sakit~
but I thought it was just because I didn't sleep for a day.. Hahahaha!
side-effect dye la..

biasa la tu~ tetiba rasa sesak nafas..
semua sbb tak cukup tido!
pastu bila pandang pape jer mesti kabur..
even dah pakai spek..
HaHaHaHa..

okey lah.. aku nak tido nie..

saja je ber-blogger~

memandangkan aku dah installed balik app nie..
dah life bosan sangat..
aku dah lama tak menulis..
bosan kott..

kat mana lagi aku nak luahkan kalau bkn kat sini kan?

kalau fb, mcm ketagih status lak..
kalau twitter, mcm ketagih life..
kalau blogger, mcm ketagih ketenangan..

seriously~ :)

#TimeToSleep Assalamualaikum!

No comments:

be happy!!
gO Lucky..