Happy New Year!!

31-12-12
10.30pm

waiting for my dad to pick me up from tuisyen..
weyh!
aku bosan senanyer nie..
taktau nak wat ape sementara tunggu bapak aku..
nak gi makan tp tak cukup duit..
dlm poket ade RM1.40 jer..
air milo ais pon RM2 auuuu..
mmg aku tak berani la nak masuk kedai makan annn..
lagipon aku dah masak spegetti tengahari td..
banyak agy kat umah.. malas la nak gi kdai makan.. kang bapak aku suruh order, dye pon makan skli pastu makanan kat umah takde sape makan..
esok buang camtu jerrr..
sedih auu..
usaha aku suruh adik aku naik basikal gi kedai 99 beli speggeti..
heheeeeehehehe..
kesian dye kena buli dgn aku..
2 kali dye kena turun gi kedai..
nasib baik laaaaa adik aku tu dengar cakap..
lagipon tinggal kitorg dua beradik jer..
abang aku kerja time tu..
ini pon abang aku call aku time kelas td..
dye tny sama ada abah amik aku ke tak sbb dye nk g main futsal..
so, dye nak tau la awal-awal before dye g main tu..
aku ingatkan abah nak amik mcm biasa, xyah la aku tunggu 40min berdiri nie..
sbb aku dah gitau dye awal-awal..
boleh la dye keluar kerja lepas solat maghrib kerrr~
malangnya, lambat jugak..
yang geramnye kan?!
kol 10 aku kol td, dye cakap lgi 15min..
pastu kol 10.23 aku call lagi..
dye kata lgi 10min..
mne tak aku bosan tunggu 40min..
hurmm..
pdhl aku dalam wad bersalin time mak aku nak beranakkan aku tu pon aku dok tak sampai 20min..
baik kan aku? senang jer nak keluar..
hehe.. mungkin sbb aku tak besar sgt kot..
diantara adik-beradik aku, aku yang paling sekejap dok dlm wad bersalin.. :)
aku bangga auu..
aku yang paling tido banyak time baby sampai mak aku kena marah dgn nurse, aku tak nak makan.. xP
and aku jugak yang paling cepat bercakap diantara adik beradik aku..
heeehehehehehehe..
family aku semua ckp aku nie banyak cakap..
kalau tido kat bilik mak aku or dok dlm kereta or kat mne-mne jer lah~ aku mesti bercerita pok pek pok pek tak berhenti sampai aku tertido..
lewz.. nasib la sape jd suami aku nnt..
mesti tidonyer sbb tak larat dgr aku bercerita..
hahaha!
Funny~

beb, aku rasa mcm nk tukar nombor laaaa..
akunyer nie asyik kena tarik duit jerr..
dye send amender tah yg kena download tu ann pastu dye tarik 3ringgit..
bengang tol..
aku nie kan pelajar yang taksuka topup phone..
huhhh..
abah aku baru sampai..
10.45pm dohhhhh..
kesian kaki aku..
abah bawak man pulak tu!
kata nak g makan!
kan aku dah terangkan td!

mesti speggeti yg aku masak kat umah tu xde sape nk makan.. :'(
dah laaaa.. xnak tulis lagi..
aku kecewa nie.. abah dah stop kat kedai makan..
bye..
sedih punya akhir tahunnnnn..

No comments:

be happy!!
gO Lucky..