siesto


 
Hai sayang, darling, baby, bucuk, chubby sekalian!

Lama wa tak update!
hehehehe!
rindu aku tak?

tak rindu?

hurmm.. 
takpe lahh.. *tacink*

yekksssss! 
gedik siaaaa..

ohye! sape yang baca blog aku sampai 16kali hari nie?
amboiyy~ stalker~

selalu aku tengok takde sorang reader pon.. =..=

okey..
terasa gak arh.. 

well~ takde pon bagus~ 
aku boleh tulis pape jer kat sini ann..
walaupun aku pon taktau nak tulis ape.. dol! 

btw, 
esok ade basketball dengan le girls hakunamatata!
even wanie can't join us, its okey..

aku senanyer terasa agak pelik dengan diri aku sendiri senanyer nie..

  • AKU MULA LAYAN LELAKI
  • AKU START CAKAP "SYE-AWK" DGN SORANG MAMAT NIE
  • WEIRDOE~ 
sahabat-sahabataku sekalian semua tahu aku memey takley blahhh bila orang guna "sye-awk'" 
dgn aku.. seriously?! geli geleman aku siaaa~ 
tambah-tambah lagi lelaki..

weyhhh~ takyah la layan aku macam girly-girly sangat.. 

aku tak suka tengok lelaki yg muka comey, bahasa sweet-bajet sopan dpn awek
tapi bila dengan kekawan? 
semua keluar~

derrrrrrrr, 
please derrr... 
dengan aku, JANGAN..
TAKE NOTE GUYS! 
*supaya aku takyah ulang buat kali ke-2*

hurm!
melaloq dah nie.. 

aisehh mann~

weyh! know what? 
aku try nak chill senanyer nie..
hehehe..

aku nak tulis kat blog nie tapi taktau nak tulis ape..
teruk kannnn? 

sepanjang cuti nie
aku bangun, masak, makan, fb, twitter, tidur.
klau nak lain sikit, aku bersin, lap hingus, bersin lagi, tidur.
hehe..
paling lain pon, 
aku kemas bilik aku dalam masa seminggu.. 

well~ aku kemas bilik setahun 2 kali jer pon.. 

itu pon lepas bapak aku ckp bilik aku macam pengemis, mne tak tercabar skill aku! 
mama pon aritu cakap aku bengong, bodoh, mangkuk, whatever~ 
aku tak suka..

cuma bebaru nie okey sikit.. :)

takde la gaduh macam aritu dah..

mungkin sebab mama sakit, abah sakit and aku pon sakit..
everyone sakit~ HaHaHaHa! 

Mak aku dah suruh tutup nie.. 
dye kata "my laptop is not a cinderella"
hehehe..
It's 12o'clock now..

goodnight~

oh ye! wanna know "siesto" *tajuk post nie* tu ape?
sleep!
hehehe..
bubye!
assalamualaikum!

No comments:

be happy!!
gO Lucky..