eh

11.45pm
28.12.13
landing and hearing Manchester-apetah vs. Nor-apetah @ MixFM

btw, aku nak cerita td giler punya lapar + sakit kepala..
skrg nie pon sakit agy tp lepas makan td dah "okey" sikit..

mama cakap dye tak jumpa penadol time beli makanan td..

sakit kepala yg teramat sampai mengalir air mata time tengok idola kecil 6, kesian dekat akmal, terpaksa jd bahan kaki aku..
haha

pape jer lah..

dah lbh 3hari kat sini aku still tak nmpk Iqbal ?
ok..
takde arhhh.. aku sampai je Jitra,
depa dok sebut-sebut si Iqbal tu..
sampai hari nie..
-,-'
serius punya menyakat tuhh..
mama dgn makcik Ja ckp dye hensem..
aku taktau nk komen sbb kat sini mmg ramai yg hensem..
haha.. xP

betul weyhhh..
dah la pergi mne-mne mesti ada "remaja"~
faham tak? market, shopping mall, bla bla bla..

mmg depa bukan jenis terperap kat rumah..
sweet sangat kan? rezeki nk cuci mata~

Ha Ha Ha

Sila lah datang ke " Jitra, Kedah " kerana terdapat ramai jejaka malaya yg hensem :3

nak tau part lawak tak?
dekat sini sempoi gila~ pakai kain pelekat pi shopping mall pon orang tak kisah!
:D

ahaha.. susah nk jumpa dekat semeyih auu..
lagi pon, kalau tengok kat taman aku nie,
bila azan ja ramai yg keluaq rumah jalan pi surau..
boleh la kan masuk list jejaka idaman? :D
petang-petang mesti nampak remaja lepak tepi bendang dgn moto depa..
klau yg perempuan dok naik moto round taman..
pastu nmpk la budak-budak kayuh basikal main race..
serious aku teringat time aku dgn iqbal racing kat dpn rumah dlu.. :P
hehe..

aku kan anak "jantan"..

adik aku pon confius aku nie pompuan ka laki..
kesian betoi..

and semalam annn,
mama tetiba ajak buat treatment rambut..
Habis beratus gak ahh..
nasib baik wangi~ hehe..
lepas wat treatment tu, mama tarik pi spa pulak..
wat facial muka.. letak white-ning apatahh..
depa tny aku nk letak apa.. aku kata letak ja la apa yg sesuai..
aku bkn tau pon pasai jaga kulit apa nie..
terok kan?
he he he

adoiyy.. dah kol 12, tak dengaq lagi goal..

k lah. bye.

nak tidoq, pagi esok kol 5pg nk keluaq rumah dah.. nnt nk singgah rumah maktok, breakfast!

nak tau tak lagi satu?
kat rumah aku nie ada banyakkkkk dragonfly!
mama cakap dragomfly nie hidup 2 minggu ja and tak semua tmpt dye hidup.. habitat dye dekat udara yg lembab dan xdak polution ja..
cool right?
cuma satu ja aku tak suka pasai kat sini, UV dye tinggi!

weyh! dah goal! yg mana satu goal pon aku taktau.. xP k k k ..
bye..

No comments:

be happy!!
gO Lucky..