10-01-14

being a form 5 student is so tiring~
most everyday bangun awal, study..
on weekends jer boleh lepak tengok wayang, tido sampai kol 3 ptg, hehehehehe..
tp weekend only  2 days and yg kena bangun awal tu 5 days!

huhhh.. I'm doing this because I don't wanna lose my parent's trust..
study cuz' I don't wanna fail..
they hve sacrifice a lot for me..
imagine with all those tuition and school uniform..
bukan murah keyy~
dengan usaha diorg drive aku gi tuisyen,
penat balik kerja dah kena hantar anak..
penat tau!

so, apelah sangat klau nk dibandingkan dengan apa yg aku buat sekarang..

tapi aku pon tak sure bape lama aku boleh bertahan dgn hw nie..
haha!
aku bukannye rajin sangat bab nie.. xP

baru seminggu sekolah aku dah mengeluh..
haihhhh..
bye!
btw, good morning!
5.52am

No comments:

be happy!!
gO Lucky..