ter suka

aku tahu
tak sampai sebulan dah nk spm
tak sampai 23 hari pon

tapi perasaan nie tak boleh dijangka
perasaan nie tak diundang
dia datang dgn sendiri
pergi aku tak tahu bila lagi

takpe lah
biarlah menatap dihati
aku tak kesah

asalkan aku tak over sudahlah

dia
dia ermm
orang yang biasa biasa je
tak hensem mana pon
tak sado pon
takde lah pandai sangat~

ai sey mennn

over excited tu pop out
bila berdepan dgn dy
perghh!
at first, usah dikata lah~
aku sengehhhhhh tak cukup gigi
ha ha

iye lah
duduk kat pss
ttba dy duduk sebelah orang yg depan aku
ish ish ish
aku tak pandang pon dia
tp aku tahu la itu dia
ish ish ish
syifa syifa~

tak cukup dengan tu,
bila lalu sebelah dia atau ternampak dia
walaupun 1km jauhnya
aku tetap tersenyum
haha
gila aku nie
excited
pasal apa pon aku tak tahu

senyuman auto tahu tak?

bagus lah
at least ada orang yg boleh buat aku tersenyum
walaupun dia tak sedar kewujudan aku :)

No comments:

be happy!!
gO Lucky..