my 2nd time

lastest story!

today, 30 September, now 6.28am
I should probably get ready for school..
hehe

nak tau tak? aku mimpi tadi..
aku mimpi A****H mati,
aku cuma ingat, aku tengok mayat dy,
muka pucat, hidung dy kena tutup dgn kapas and she's wearing her favorite tudung..
I guess dalam mimpi tu mayat telah pon dimandikan..
at the moment aku mimpi tengok muka dy,
aku dapat rasakan yg aku menangis,
in a real life!
mengalir air mata..
aku separuh sedar when it happened,
back ground suara yg aku dengar is my own alarm "fak bangun fak!"
and she's the one who keeps calling me FAK! FAK! FAK! -..-

mmg perfect moment lah background suara tu masuk skli dlm mimpi aku~

haihh.. knp lah aku mimpi mcm tu?
aku bangun je, dah pukul 5.45am or something..

this is my 2nd time,
mimpi yg memberi impak kpd fizikal aku..

No comments:

be happy!!
gO Lucky..