#PrayForNuaim

bismillahirrahmanirahim..

aku x tahu mcm mna nk start~
but all I know,
kita x boleh jangka apa yang akan berlaku..

malang tak berbau,
Allah menguji dia or somehow
Jika sekembalinya dia ke dunia ini,
melahirkan kesedaran dalam dirinya,
maka itu lah yang terbaik..

mungkin ini lah cara Allah kepada dia

aku sedih,
aku tak keep in touch dengan dy for a long time
and suddenly dengar
"syifa! aku dah ingat topik yg aku nk cerita kat kau!
amender?
Nu'aim accident! Teha cakap dy ada 50/50 je utk hidup"

Ya Allah

tak sangka cara nie yang Allah berikan untuk dy

aku mengelamun sekejap
fikir apa yg tlh aku lalui dgn dy

dy adalah satu satunya lelaki yg prnh tegur cara jalan aku
dy yg ajar aku jalan kepit
dy teman aku study memalam
dy call aku time lepak pukul brp pg tah dgn kwn kwn dy
dy berhajat nk suap aku tp smpai skrg tak berkesampaian

waktu tu,
dy adalah "kawan sampai mati" yang aku labelkan
dy yg mengajar aku bercakap terus terang

aku tahu, sepanjang aku kenal dy,
dy xde lah baik mana
tp dy bknnya jahat sgt

aku harap sangat
Allah ampunkan dosa dy
berikan dy peluang supaya dy dpt teruskan hidup
membahagiakan parents dy
make his own future

bina rumah tangga
mcm yg dia pernah cerita kat aku..

just,
if u guys read this,
please..
pray for him..

Al-Fatihah

No comments:

be happy!!
gO Lucky..