mimpi 05-11-2013

hye!
hari nie 05-11-2013, hari nie jugak 1 Muhharam..

okey, aku selalunya tak cerita pasal mimpi yang before pukul 7pg tp aku nak cerita jugak!
bak kata orang, mimpi mainan syaitan.. hmm..

around 4am aku baru tidur..
dalam mimpi tu, aku sengaja pergi SMK Bandar Rinching jap..
dengan pakai baju kurung sekolah as budak biasa..
and then, aku nak cari Che Wanie..
aku pergi dewan cari dye..
and ternampak ada perjumpaan pengawas, besar-besaran! form1 - form5..
aku masuk jer lah dalam dewan tu..
sampai! aku ternampak Muhammad Izzat bin Nasaruddin! dye beratur dgn pengawas lelaki Form4..
*Izzat adalah orang pertama yang prnh dpt surat cinta dari aku, hahahaha.. gatal gila aku time tu.. budak mentah agy..*
after that tetiba jer cikgu pengawas pagi tarik aku..
dye cakap "syifa pon boleh jadi pengawas balik, kami kekurangan pengawas Form4"
waktu tu, aku taktau nak cakap apa..
aku suka nak jadi pengawas, siap ada Izzat lagi ann! hahaha..
tapi aku bukan pelajar Semekar.. aku pelajar Semuhsin..
aku dah duduk beratur dengan pengawas-pengawas lain..
aku pikir camne aku nak tukar sekolah asap!
aku nak masuk semekar and aku kena settle kan surat and borang pemohonan tukar sekolah..
I WOKE UP

tak sangka aku mimpi pasal Izzat,
budak sekolah rendah yang sama dengan aku,
budak yang sama tempat lahir dengan aku,
budak yang berjaya masuk SMSAH yang aku mohon tapi tak dapat-dapat.. haha..
budak pertama yang aku prnh bg love letter..
budak tu jugak yang paling susah aku nak jejak as a great stalker.. haha.. dye sangat misteri and hensem! xP

No comments:

be happy!!
gO Lucky..