birthday abah 6hb

birthday abah,

aku gagahkan jugak perut aku untuk terima semua makanan yang abah order..

haha..

tadi kitorg gi secret recipe~

aku order tomyam soup and hot milk,
aku punya la taktau nak makan apa kat situ..
aku order jer la benda yg aku sll order..

then, abah order strawberry cake and banana chocolate for anyone who wants to eat it..

but he doesn't know, actually, no one wants to eat it.. haha..

so, aku lah yang terpaksa telan strawberry cake tu.. abah suruh makan banana cake to sekali tp tak sedap!! mmg takley masuk!!

aku punya tomyam and susu dah habis..
abah suruh habiskan lemon ais dye yg langsung tak terusik!
argh! aku pon minummmm jer la~
yang lain semua nak jaga perut kan? hmm..

dah habis semua tu mmg perut aku penuh arr~

then, mama nk gi tesco beli bun..
mama jalan dulu.. takde sape pon ikot..
aku simpan dlu kek banana tu dlm kereta
and pecutttt!! kejar mama!!
pergh!! PERUT AKU!!
kena follow mama satu tesco lak tu..
perut.. perut..

hmmm..

nampaknya terpaksa la stay up malam nie..
mengelak dari sakit yang lbh teruk..

seperti..

buncit!

hahahaha..

okey, dah rasa mcm nak termuntah dah nie..

bye! aku pon dah sampai umah..
chawww~

No comments:

be happy!!
gO Lucky..