KENA ROTAN

lalalalalalalalala~

hahahahha..

sekarang nie aku baru balik sekolah,
know what?
Cikgu Faridah!
dia.. dia.. dia... cikgu disiplin..

and dia..
dia..
dia...
dia perempuan..

dia..
dia..
dia..
dia..
dia rotan aku hari nie.. 18-09-13

adoiyyy!

tadi ahh, ada spot-check, okey ar...

nak tau tak?
bila cikgu Manaf cakap "yang perempuan TINGGAL"
then,
then,
then,
bunyi KLIP! KLIP! KLIP! KLIP!
aduh!
lawak dol!
semua dok ketip kuku..

haiyaaa!
apo punya perangai la~
sampai ada budak tu gi kikis kuku dy..
aku tengok kuku dy warna pink, owhhhh..
so, dy bkn pakai inai tapi pewarna kuku..
okey arr..
lantak ah..

then, sampai cikgu suruh beratur, nak check..
aku beratur la yg terawal cuz' aku nak balik kelas awal..
buku biru and buku merah ada kat aku ann.. (tugas ketua kelas)
ha! pape jer lah ann.. kalau aku cerita un bkn korang paham..

then, bila sampai kat aku,
cikgu check kuku, okey!
pastu bila aku nak jalan, cikgu minx tengok stoking..
STOKING HITAM!
argh! kena tahan.. *muka slamber*

masalah betul..

aku duduk jer lah kat tepi tu..
nasib baik kawan aku sorang tu pon kena tahan gak, ada la geng..
tak ramai budak kelas atas yg kena tahan.. ( dua orang jerr )
MASALAH STOKING ..

ermm, what so ever~
aku pass jer la buku biru and merah tu kat bdk kelas aku..

tunggu punya tunggu..

siap kena tulis nama bagai~ *biasa~*
lepastu Cikgu Faridah datang dengan rotan kesayangan dia tu..
Cikgu suruh beratur.
aku jalan laju-laju, jadi orang yang first!
rotan bagi aku perkara biasa~
bknnya kat bontot pon.. kat tangan jer..
pastu cikgu ckp
"masalah apa nie?"
aku jawab ah..
"stoking"
"nie, *tunjuk rotan dia kat tudung aku* kenapa takde name tag?"
"cikgu, nie tudung koko"
memang hari RABU ramai yang pakai tudung koko,
mne ada name tag semua tu.. peliknyer cikgu..
"awak kena ada pengenalan diri! tangan!"
hulur tangan kanan..
"tangan yang tak menulis"
hulur tangan kiri..
PAP!!
aku blahh~

pergh! tahun nie dah TIGA KALI dia tegur pasal tudung aku..
mula-mula tu yang dia tarik tudung aku dari blkg sbb tudung tu pendek sangat..
okey lar~ itu pon dah hampir nak gaduh.. bulan puasa lak tu..
then, dia tarik agy tudung aku time sekolah ganti -sabtu-
katanya takley pakai tudung hitam..
padahal aku dtg sekolah tu pon dah cukup berkat dah tau..
iye lar.. aku kan pakai baju sukan, macam no hal la pakai tudung hitam pon..

then, ari nie lak!
aku dah ganti tudung pendek tu dengan tudung labuh,
dia kritik pasal name tag lak!
perghhh~
cikgu~ cikgu~
apalah yang cikgu tak puas hati dengan tudung saya..

hmmmm...

...

..
..
 

2 comments:

Unknown said...

itu biase.. hehehe, nanti ko habis sekolah ko rindu punye

SyiFa_Jer said...

betul ! betul ! hahahaha..

be happy!!
gO Lucky..