siyot ahh..

16th January 2014

kesiyotan bermula apabila mendapat duit seratus ringgit dari sekolah..

aku balik snap gambar.. like always~

aku masukkan dlm instagram.. like always~
share masuk fb sekali.. like always~

tp kali nie aku saje nk masukkan gmbr tu dlm group KB97, aku just nk tny je diorg dh dpt duit seratus tu ke belum..

lepas beberapa komen, aku tertido ..

bangun jer!

bukak fb! berderet komen!

ada pasal politik laaaa.. ada yg ckp aku menunjuk laaaaa.. ada yg kritik laaaa..
ada jugak yg jwb soalan aku tu.. ha!

time tu aku xrasa benda tu boleh diperbesarkan~
takpe la..

then, td aku bukak fb..

terbaca budak basketball share satu page nie yg ada gmbr aku di screen snap from KB97..
pastu akif pon ade chat dgn aku..

diorg kata aku femes! -,-'

I was like, what the erkk?!

cane ley sampai ada org post masuk page nie?
siyot~
nie dah parah~
kat page tu pulak ramai yg mempertikaikan komen from KB97 tu and
SEMUA politik!

kau tahu kan bertapa aku tak suka campur hal politik?

and tetiba gambar aku tunjuk seratus ringgit bersama soalan "aku dah dapat, korang bila lagi?" menjadi punca politician?!

Haaaaaaaaa?!!!

kenapa lah pemikiran mereka terlalu serious~
hurmm..

nasib baik akif tolong delete gmbr tu.. klau x, bertambah lah dosa aku..
sbb menjadi punca gosip politik nie..
kangkung la~
illuminati la~
BN la~

sumpah tak style~

now, dak sekolah aku pon dah baca..
even dak Form4 semekar pon tau annn..
hurmmmm..

nasib baik esok tak sekolah~ cuti 3 hari~
harap diorg lupa..
harap benda nie kejap jer..
harap camtu la~

lain kali aku tak nak lagi masukkan gambar dlm group KB97 tu!!
fedappppp~ insaf dah~

No comments:

be happy!!
gO Lucky..