hoy hoy

bep.. bep.. bep..

hoy hoy ! 
hehehe.. 
sekarang nie, aku tengah tengok drama
my girlfriend is a gumiho..
hoi hoi yang dalam gambar tu ibarat,
ingin menjalinkan hubungan sebangai seorang sahabat

Jom buat "hoi hoi" dengan aku!
Jom lah.. hahaha!

okey, itu bukan benda yang aku nak cerita auu..
sekarang nie aku pelik..
mula-mula aku minat dekat sorang rambut korea nie..
dia tuisyen sekali dengan aku..
aku cuma minat rambut dia je..
hahaha!
tapi what happened today was really different !
ada this guy nie..
dia pendiam au..
satu kelas dengan aku..
satu tuisyen dengan aku..
selalu datang koko mcm aku..
wek!
hahhaha!
TAPI dia lagi pandai dari aku!
so, tadi ann..
*shy shy*
aku buntu jawab soalan add-math
*padahal, malas nak fikir*
dia tetiba berdiri sebelah meja aku tny, 
"tak siap lagi ke?"
aku pon mengadu lah.
"tak reti lah, soalan nie.."
dia pon ajarkan! 
argh!! *excited*
waktu tu aku raas macam, 
eh! sejak bila dia jadi rapat dgn aku nie?
sbb ann..
harinie je, dah dua soalan add-math dia tolong ajarkan..
hehehehe..
new FRIEND !

No comments:

be happy!!
gO Lucky..