bila budak pendiam mula berbicara

fuihhhhhhh~ such a moment..
23/04/13 - selasa
subjek untuk hari nie adalah
  • Pend. Jasmani
  • Pend. Agama
  • Bahasa Malaysia
  • KIMIA
  • Add-Math
okey! gini cito dio..
before kelas kimia ann, rehat..
aku dah la tak siap PEKA kimia auu..
kena hantar hari nie *tp aku tak hantar pon*
waktu rehat tu, aku duduk la dalam kelas sbb nak siapkan PEKA
tetiba budak pendiam tu tanya aku pasal PEKA jugak..
 "bila budak pendiam mula berbicara"
aku pon okey ar.. aku tunjukkan la buku yang dia perlukan tu ann..
dia pon ambik kerusi dia, duduk sebelah aku..
not exactly side by side
but still semeja.. xP
hahahaha..
I mean like "keyy,dia buat kerja dekat "sebelah" aku.."
*nervous*

iye laa.. aku bukannya friendly sangat dengan lelaki~
bila dia dah habis salin apa yang dia perlukan tu,
dia tarik la balik kerusi dia ke tempat asal..
LEPAS TU !
dia mula BERCERITA !
bertapa terkejutnya aku !
dia, CERITA ..
bila aku mention CERITA, itu bermaksud,
sesuatu yang takde kena mengena langsung dengan pembelajaran..
ada paham? ha!
tu yang aku mula pelik tu..
kenapa dia cerita dekat aku??
maybe dia dah anggap aku kawan dia kowt..
maybe~



No comments:

be happy!!
gO Lucky..