hey, guys

assalamualaikum!
long time no see..
hahahaha..
berkarat dah blog nie..
lama tak update..
busy dengan basketball, koko, tuisyen, sekolah lagi..
tapi tak pernah pulak busy dengan homework!
walaupun setiap hari ada homework,
tapi...
aku tak pernah buat! hahahhaha!
aku buat derk jer adalah!..
malas nak fikir..

now, lepak jap dengan blog..
release my sentences..

no wonder, lately..
things become harder..
to life, to think, to study, to score, to forget, to struggle, to learn
24 hours, doesn't enough to fill the sorrow..
benda kalau nk buat sesuatu kena ikhlas au..
study kena ikhlas.. solat kena ikhlas.. tolong orang pon kena ikhlas..
sebab..
kalau tak ikhlas, syaitan akan mula merasuk kita..
tapi bkn merasuk mcm kena histeria tu!
rasuk yg jenis bisik and pikir la sendiri..

huh, time aku tengah taip nie pon, aku tengah sakit kepala sebenarnya..
biasa lah~ tak cukup tidur..
kejam jugak headache nie kan? hahaha!

well, how's your exam?
okey? dapat score?
kalau tanya aku,
peratus still camtu jugak~
 cuma agak terkilan sebab aku tak boleh score on first exam nie..
ye lah selaluya berderet A's time first exam..
tapi kali nie, berderet C's..
hmm.. nk buat camne ann..
tak cukup usaha..
cikgu bagi homework, aku tak buat..
serius! takde masa nak buat..

aku asyik layan movie jer..
nak hilangkan bosan..
release tension..



hmm..
baru-baru nie pon bukannya dapat tengok wayang..
parents busy..
BOSAN !

keyy.. aku dah sakit gila nie..
chaw dulu..
thanks for lending your eyes..
assalamualaikum!

No comments:

be happy!!
gO Lucky..