WARNING !

assalamualaikum! tadi dekat skLh, mata aku mengeluarkan air masin .. nk tau sbb apa?
Sebab RuTrash senTuh aku ! aku bengang giLer.. Then, tau puLak dy nk auta Izzati..
Sblm bunyi loceng balik skLh, dy dah pecut.. Aku baru jer nk serang dy... Haish!
Aku dah TRAUMA arr dgn benda2 mcm ni..
.....flasback.....ada satu hari.....
time aku 6 tahun, budak2 laki kat tadika raba aku,ble balik umah, aku kena marah dgn parents aku!..
time darjah 4, ada sorang mamat nie try nk buka kain aku masa aku tengah tidur, nasib baik aku tersedar! so, dy x sempat nk wat ape2 kat aku...
time darjah 6, ada sorang mamat ni pegang gua punya tutt masa aku tengah tidur, syukur kerana Allah telah menyedarkan aku masa tu.. so, mamat tu pun terbangun dari lamunan dy..
time aku form1, ex aku try nk kiss aku kat tangga sekoLah, nasib baik aku sempat mengelak, lpz tu aku bersara daripada cOuple dgn budak sekolah sendiri..
time bulan dua hari tu, ada mamat tunjuk tutt dy kat aku masa dlm perjalanan aku nk balik rumah..
sekarang! mamat Rutrash tu sentuh aku.. dy tepuk badan aku dari belakang?! lpz tu kawan2 dy tolak dy smpai dy terlanggar bahu aku and pada masa yang sama ada org sentuh bontot aku..
hahahaha!! mmg tempah kubur namanyer tu..
time form2, Rutrash duduk sebelah aku.. tiap2 hari dy cerita pasal benda blue kat aku..
dy pernah sengaja sentuh tangan aku, berkali-kali pulak tu!! and dy pernah gosok kepala aku yg berlapik tudung tu pakai tangan dy yang besar tu!!
tahap kesabaran aku sangat terhad
aku nekad!! sesiapa yg sentuh aku lagi lpz ni, ICU terus!! aku buka langkah taekwondo aku tu..

#aku dah report pasal ni dekat cikgu disiplin.. =)

No comments:

be happy!!
gO Lucky..