BeFoRe aku ke kampuNg

I jusT wanna share abOut tonight.. lasT minit aku dpt tau yg mLm ni nk balik kmpg..
so, daa TwiTTer and FaCebOok !! :'(
kawan2 !! Zamaliah, Izzati, Che Wanie, RizzatuL, and terutama sekali yg byk bg noTi dkt aku..
..Muhammad Haziq bin Muhammed Ariff..
bak kata Zama, " buah hati pengarang jantung syifa, si haziq"
and bak kaTa my sTepsisTer a.k.a. 'nenek' Haziq, 'mama' Zama
"Haziq adalah diantara bf yg kau pling sayang"

okey2..  aku nk kOngsi gmbr sikit ni..

First, I wanna say sOrry kepada semua org.. aku rasa mcm x sedap hati.. 
anyway, toLong halalkan makan minum yg kOrg belanja kat aku.. hehehehe..
Insya-Allah, Khamis nie aku balik Semenyih.. Friday nnt aku on9.. 
*peace yaww..

aku nk buat citer ala~ala sedih sikiT Tp x jadi.. hehe.. x reTi aden! 
okey2.. !! terkini !!
aku baru lpz baca bLog Haziq.. terharunyer~
hahaha..
Zama punya bLog pOn ciTer pasal grOup Whatever and "hey, kenapa x senyum"
haha.. ada org tu, nk tukar nme grOup tu jadi 
"hey, kenapa Tak KENTUT"
ambOi!! 
TengOk tu IzzaTi !! ada org nk tukar..
okeyh..
skrg ni, aku berjaya mengheret Che Wanie kitew ke Twitter.. aku tengOk dy suka Tweet skrg ni..
hehehe.. bangga!! (ambOi!!)
okey.. gTg! panjang dah nie.. bye you all~ gonna miss kOrang!!



1 comment:

Anonymous said...

syifa sayang, aku terharu sebab kau bukak blog aku.haha.then banyak name aku kat blog kau!wehuuu~ hehe.
selamat besuke ria di kampung tecinte and hati-hati di jalan raye mehh.

be happy!!
gO Lucky..