Kursus Kepimpinan Pengawas

Okeyh! sementara masih fresh lagi ni.. Better aku ciTer cepat sebelum lupa.. ehehe..
know that SMKBR had a "camp" on 23-06-12 (SATURDAY) .. Menyampah saaaaaaangat !!
Kena tinggalkan my lovely phone on weekend.. ish! INI X ADIL !! cikguuuu...cikguuuuuuu......

nama pun Kursus Kepimpinan Pengawas, memey lar xley bawak handphone,right?
aku yg begitu "patuh" pada peraturan sekolah, terpaksa akur menurut sistem undang² sekolah yg menyeksakan tu... =P seksa larrrr sangaaaaaaaat!!

perkataan "sangaaaaaaat" dekat belakang perkataan tu, aku belajar drpd abg fissy (fascinator).. nme abg tu Abg Azim .. ble dy cakap "adieeeeeek....." kami kena jawab "iye abaaaaaaaaaaang.. saaaaaaaaaaayaaaaaaaaaang abaaaaaaaaang!!" =P ish3.. but have fun gak lar..

Oh ye! that night ..
mse dOk "sembang²'' dgn abg Azim , tetibe ade sorg abg fissy nie masuk ketuk pintu dewan..
muka x puas hati jer.. dy ckp "aku x tahan lar!!" then, dy ckp bla..bla..bla.. smbil sepak bangunan yg kitorg bina mLm tu.. I'm just like "harapan..... harapan menjadi LAYU ".. that moment, satu dewan senyam tapi aku and ada lar certain pengawas yg GELAK .. aku yg paling 'kuat' gelak...cOz aku rasa.. "wOw!! canteeeeeekk drama!!" but aku x ckp arr cOz semua org serius jerrrr..

tetiba abg Azim panggil tOk daLang (ketua) and nenek kebayan (penolong), our Tok Dalang smpai menangis-nangis.. when a men cry and I just like "adakah ini mimpi?" ...
bila time nenek kebayan bagi ucapan, one thing in my mind "sah! drama jer nie" cOz dy mcm hafal skrip..
okey lar.... but ramai yg tertipu dengan lakonan abg² fissy tu + our ketua and penolong pengawas.. OWH!!! complot eaaa.... yeaaa utk kami jugak! learn from our lesson ! itu yg fissy² try nk sampaikan tu..

syOk lar bLjr dgn fissy² MMU..

A'ah! lupa pulak.. my group got "juara" bhaaaaai.. peLixz toL !! kami adalah grOup yg paling senyap and ofcOz aku adalah diantara bdk² yg giLer² dlm grOup.. biasaaaaa bro! my fissys is Abg Naim and Kak Athirah.. diorg comeeeeell sangaaaaaaat!!

tidak dilupakan juga...
setiap kali ada event mcm nie, msty ade bdk yg kita x suka..
1- Loghes (from my own grOup)
2- a guLz from form 1 yg bajet suara kuat jer smpai xnk pkai microphone.. (menyampah sangaaaaaat!!)
3- NAIM DANIEL !!!
all of these, yg kat atas tuh! diorg semua yg asyik nk gedik menonjol sgt.. mcm syOk sendiri pulak! but, no doubt lar yg Naim tu just fine cOz okey lar.. boleh azan and pandai berdebat..

okey, the end.. kambing liar~  ^_^

No comments:

be happy!!
gO Lucky..