MENANGIS DALAM HATI

 olla, peeps!

remember when I told you in the last post 
about dakhan?

yang pipi dy lebam tu..
hmmm..

pagi tadi, pipi dy yang lebam dah 5 hari tu,
BLEEDING!
dy dah pecah!
macam jerawat yang dah masak pastu pecak keluar nanah tu!

mcm tu la tp yang nie bkn nanah
DARAH bebbbbb!
banyak!
menitik-nitik satu rumah..

time tu aku dah rasa mcm tak nak gi sekolah auu..
nak jaga dy kat umah or paling cepat pon,
nak bawak dy gi klinik pagi td..

tapi klinik haiwn bukak kol 10pg..
lambat..

sblm subuh lagi aku dok mop darah dy menitik tu..
hmmm,
sedih..
rasa mcm nk menangis dah!
nasib baik mama ada dekat depan mata aku,
kalau dak, dah meleleh mencurah-curah 
satu tisu pon boleh basah ..
 
tahu je laa..
aku sayang gila dengan dakhan tu..
dy jer satu-satu nya kucing yg paling lama aku pernah jaga..
and aku jaga betul-betulnyerr..
bukan macam ayam berak kapur tu!
 
(O,o)
"apa kena mengena?"
 
krik krik krik
 
key lah..
aku nak pi mandi..
satgi mama balik dari shah alam, 
nak bawak dakhan pi klinik..
 
 
daaaaaaa~ wassalam..

No comments:

be happy!!
gO Lucky..