SAME !!


 have I told you about my "kursus ketua kelas & penolong ketua kelas" ?
hah! 
dekat situ lah bermulanya.......
pengenalan untuk cerita aku,
well, 
waktu tu fessy suruh cari orang yang sama tarikh lahir dengan kita.
aku pon cari lah.
TAPI tak jumpa auuu!
lepas tu fessy tu tanya la,
pakai microphone,
"sebelas?!"
aku angkat tangan la..
tetiba terdengar bunyi budak-2 dok kata 
"WOOOOOOOO"
aku tercari-cari la geng aku..
ada sorang budak laki nie angkat tangan.
'patut la diorang kecoh tadi' -,-
rupa-rupanya ada 3 orang je
lahir pada tarikh 11 hari bulan
3 orang dari o190 !
haha, okey..
2 orang perempuan, seorang lelaki.

lepas tu fessy mintak kitorang cari yang sama bulan pulak.
aku tny la budak perempuan yang sama tarikh dgn aku tu.
tapi dy bukan bulan 5,
pastu budak lelaki tu tanya aku pulak,
aku tunjuk high five,
aku tanya dy pulak,
"bulan berapa?"
dy pun tunjuk high five! 
WOW!
sama tarikh! sama bulan!
cumaaaaaaaaaaa..
tak sama tahun
aku 1997
dy 1998
dy muda setahun dari aku.
hahahaha.
okey,
layak panggil adik je~
dy dah la COMEL! 
tapi tak cubby pon.
cuma muka dy je COMEL.
hahahaha!

lepastu, tadi aku terserempak dengan dy dekat bilik guru,
aku pon senyum je lah~
hehehe.
11-05, hari SABTU nie! 
keyyyy, tak best pon sebab bulan nie exam je~
celebrate pon tak confirm lagi,
kena study lorhhhhh..

No comments:

be happy!!
gO Lucky..