MY BIRTHDAY ?


 sayang-sayang semua!
hari nie befday aku..
11 May !

so, since pukul 12 tgh malam td lagi dah ada orang yg call
NAK WISH 
tapi aku?
TIDUR !
hahahahhahahaha! 
sorry member-member sekalian..
aku penat sehhh~ 
btw,
aku bangun je pukul 5 pagi tu,
tengok miss call dari insyirah.
hahaha!
check phone, dah ada 3 orang wish.
insyirah, nombor tidak dikenali ( Rizzatul ) and afiqah !
my lil sister,
dia kan dekat dorm, tak balik agy.
pukul 4 pagi dy dah wish.
then, 
pukul 6.30 pagi tu aku dah pergi dating dgn mama dekat McD !
mama kata "Jom pi berdua ja.."
takkan aku nak tolak kowt! 
hahaha!
nak order ais krim tapi ais krim tak buat agy.
balik je, terus online.
tengok, ramai yg wish!
penuh wall facebook aku!
jenuh dok reply post sorang-sorang.
al-maklumlah, aku mmg suka susahkan diri.
hahahaha!
for me, each person's wish is very valuable.
seronok tengok wall penuh.. 
hahahaha! 
dari kawan-kawan sekolah hi-tech,
jiran-jiran dekat kulim dulu,
kawan-kawan sekolah SK Semenyih,
jiran belakang umah,
kawan-kawan SMK Bandar Rinching,
kawan-kawan SMK Engku Husain,
dearest classmates
and tidak ketinggalan jugak
budak-budak sekolah lain.
yang dah habis sekolah pon ada,
mak angkat aku, aunty Warda.
family angkat, Mak Long Liz.
kak Yuyun.
:) 

yang sms pon ramai,
bateri aku kan mati dari pagi sampai tengahari.
bila nak petang baru aku charge.
rupa-rupanya,
aisyah wish and haziq pon wish gak.

boleh pulak reply-reply mesej dengan aisyah 
cerita pasal kpopp.
hahahaha!
hari nie befday aku sama dgn Seulong !


a member from 2AM ..
keyy, aku tak minat sangat~
kehkehkeh.
ingat tak budak yang aku cerita in the last post?
I wonder, camme la dy celebrate befday dy hari nie.
kehkehkeh.
well, well, well,.
haziq pon wish gak,
malangnya, bila aku nak reply mesej dy,
KREDIT HABIS !
huahahahahhahahahaha!
aku tak kecewa pon tak dapat reply.
aku happy sbb kredit habis pada waktu yang tepat !
kahkahkah!

keyy, tadi aku baru je tau siapakah orang kedua yg wish aku tu.
rupa-rupanya nombor yang  tidak dikenali tu,
RIZZ !
aiyooo!
bagi aku puzzle je.
hahahahahahaha!

so on, ada jugak yang wish melalui twitter.
like Zamaliah, Sheera, Sofea, Wanie.
hahha.
wanie kasi double!
mesej and twitter.
hamik!!
hahaha.

hari nie aku buat special sikit.
aku tukar nama twitter,
but just for today.
jadi 11 May.
:)

pagi tu Izzati call telefon umah,
dy wish HAPPY BIRTHDAY!
terharu sehhh~
dy je yang call untuk wish befday aku.
iye lah, budak asrama ann.
dy tak balik agy..
katanya ada exam next week..
GOOD LUCK!
haha.
insyirah pon ada call jugak
tapi dy cerita pasal benda lain,
tak termasuk wish pon.
its okey. :)

HADIAH?
ha! nie yang nak habaq nie,
TAKDAK hadiah..
keyyy..
tak sedih pon..
sebab aku dah dpt hadiah sebelum befday agy.
kan cermin mata aku hilang hari tu.
so, cermin mata tu la hadiah dari parents aku.
and before that aku dah dpt hadiah dari akmal,
JAM yang berwarna PURPLE !
xD
tu je lah.
no matter what present that I've got.
I don't really matter,
coz for me, IKHLAS tu lebih bermakna.
:)

see? kalau tak ikhlas, maybe aku tak pandang pon orang tu.
hehehe. berfalsafah pulak!

btw, tadi baru je pergi beli kek!
tapi kek untuk diri sendiri je lah.
aku minx two-slices.
aku taknak kek besar-besar, nnt tak habis.
lagi pon tadi beli kek untuk solehan and akmal sekali.
time befday depa dulu tak sempat nk celebrate.


hahaha.. sampai sini ja la aku cerita..
Nadiah dah ajak study nie..
assalamualaikum!

gambar-gambar budak-budak post dekat wall aku






p/s : THANKS to you guys! yang wish tu..

plus! boleh pulak si Nadia nie lukiskan gambar untuk aku!
hampehhh! patut la dia suruh webcam before pukul 12..
nak tunjuk something katanya.
nk tengok tak gambar tu?

kehkehkeh..
thanks. nad !

2 comments:

Humaira' Shamsul said...

ceh, panjang gila post hang! penat aku baca, huhu
eh btw, nama aku eja camni laa --> AISHAH

xD

Ohk_are said...

kehkehkeh.. silap puloks!

be happy!!
gO Lucky..