arghhh!!!

Jumaat, 24-4-2012, Pasar Semenyih. Hati2 dgn Org yg tidak dikenali.. Jgn bercakap dgn Org yang tidak dikenali.. Jgn toleh jika Org yang tidak dikenali memanggil anda.. okeyh! pengalaman aku..
setiap hari Jumaat, aku akn balik sekolah dgn berjalan kaki.. pd 24-4, ada kejadiaan yg jarang berlaku, terjadi di depan mata aku.. citernyer gini ~
time aku jalan dkt pasar semenyih, nk masuk semenyih central... ada sebuah van putih berhenti dpn aku.. aku just usha, ada seorg mamat jer dlm van tu.. aku terpikir jugak klau2 van tu nk culik aku.. then, time aku lalu sebelah van tu, driver tu panggil aku "adik! tumpang tny, bas stOp terdekat dekat mne? "
aku jwb lar "dpn sekolah.." time tu aku pandang muka driver tu..tepat! ..
anne tu tny lagi "ni apa?" sambil pengang/usap dy punya KEMALUAN atau dengan lebih kasar lagi dipanggil kote .. huh! lpz aku tengOk dy punya 'benda' tu, aku toleh depan, angkat kaki, jalan...
berdasarkan perbincangan aku dgn izzati, kami dpt rumuskan bhwa anne tu seorg yg giler seX dan dy tengah stim time tu.. hish!! aku dOakan mamat tu mati accident !!

No comments:

be happy!!
gO Lucky..