3am in the morning

Hey guys~

I can't sleep actually
donno why

lets hear

MY THEORY : 

1 - Insomnia
2 - Aku dah cuti kerja for 5 days, so.... I'm not that tired
3 - My phone just got into the hospital !!!!! sob sob sob
4 - Hari nie keluar keputusan UPU for IPTA/ Politeknik Premier after 12pm nanti
5 - I can't sleep without my phone and I can't stop thinking about "Am I going to the University or not?"

I HAVE A LOT OF THINGS TO BE THINKING!

so...... itu lah teori aku for the reason why I can't sleep
and I end up writing this
and and and and !!
one more thing!
aku siap edit layout lagi tau! 
hahahaha 
nampak tak?
background lain, header lain, 
siap ada description lagi tau huhu
before this, after all this years, 
aku tak pernah letak description on my header.

soooo...
lame actually

kehkehkeh

aku nak cerita pasal my precious daily activites hari nie pon macam tak best je
cuz' aku cuma pi keluaq dating dgn Fiqah ja tadi
kami pi iceskate, wayang, merayau satu IOI City Mall tu
hahaha

lols

macam takdak tempat lain nak pi
well.... itu lah tempat henset aku di-kuarantin sekarang nie
haihhh
nak buat macam mana..... skrin dia dah retak nak mampos!
well... nasib la dapat 'owner' macam aku nie

farewell to the screen
farewell to my money
farewell to my food

this is a sad story : SILA MENANGIS


choiyyy what am I doing?
esok kerja lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! 
malasnya..

ok bye fellasss!
be great from what ever yang u guys buat sekarang nie!
Form 6, Diploma, Sijil, Matriks, whatever it is,
just remember to read my blog
hahaha 
selfish sangat kan?
I should told u guys "bawak diri elok elok"
hehehe
kbye


No comments:

be happy!!
gO Lucky..