pengsan bangun masak

ha ha pelik punya title kan?

actually, aku "pengsan" au semalam
from 7.30pm till 5.30am

ha ha

headache yang teramat teruk membuatkan mata aku tak boleh pandang cahaya and I decided to sleep

When I woke up,
ada misses called from abah and banyak ws masuk

serious tak perasan langgggsung

sbb tu aku kata pengsan

I slept for 10hours

bangun, terus solat Isyak
12minit lepas tu masuk subuh

dah solat tu, lapar la ofcosss
sbb smlm aku cuma makan nugget bbrp ketul and tetiba headache~
terlentang la aku di atas katil~

so, 6.00am
aku dah terpacak kat dapur tu goreng hot dogs and nugget

atleast abah and akmal boleh makan
or bawak bekal

aku makan kejap then lepak kat bilik

selak buku latihan addmath
selak je~
bosan aku dengar lagu

dah nak pukul 8am
aku turun
abah dh nk g kerja, lambai lambai

aku bukak insta
tengok ada orang buat cake, caremal chocolate
nampak sedap siyot~
aku pon terasa nk makan cookies
cari cookies kat umah tak jumpa

checked kabinet, tengok ada bahan
aku pon apa lagi~

9.00am
dah uli tepung hahahahaha
mcm main masak masak
campak campak campak!

Bahan ;

-sebiji telur
-half of mentega
-brown sugar
-tepung gandum
-tepung penaik
-tepung soda karbonat
-madu (ganti esen vanila)
-chocolate chips

semua tu aku guna dalam kuantiti yang aku main agak~

alhamdulillah la sedap

serious sedap klau makan panas panas
bila dah sejuk, rasa mcm cookies biasa je lah~

so,
wanna try? without essen?
ha ha ha

macam lawak je atokk kata
"lepas pengsan dapat ilham"

me ; pengsan? ha ha ha

aku pon tak tahu kenapa aku rajin pulak masuk dapur hari nie

esok ada paper, wish me luck!

No comments:

be happy!!
gO Lucky..