the end

today, 31/10/2013

last day at school
last day at tuition
last day of my freedom for using bathroom on my own *after this I've to share with abang an back* errr~
last day being 4S2 student

and I know, after this it won't be the same.
I won't have the same classmate for next year.

bosan! bosan! esok bermulalah kebosanan yang membosankan lagi membosankan...
huhh..

tapi, aku dengan kekawan aku dah rancang nak buat study group minggu depan.
as we know, our result was not satisfied enough.
fail. fail. fail. fail. fail. everywhere!
berderet!

hmmm..
plus, tahun depan mesti ramai dak-dak baru kat tuisyen.
tahun nie aku rasa kekawan kat tuisyen ohsemm!
walaupun last minute ohsemm~ hahaha..

Nafeez and Nafeez and Hafeez and Ijat and Nadiah and Izzati and Gayathri and Kavita and Shalini and Davishini and Haliza and Ezah and Athirah and Sarah Nisa and Amir and Faris and Alif Naqib and Arshad.

hehe.. ramai arh~ best kawan dengan diorg! :D
I'm going to remember them, always!

hmm.. lepas nie takde lagi la nak jalan dengan Muazam, Kak Wanie, Kak Katherine and Mathew..

apa la nasib aku kena jalan kaki balik umah sorang-sorang tahun depan~

totally boring!

tahun depan jugak batch 97' SPM
means, aku kena menduduki peperiksaan ah!

ada maksud tersirat tu senanyer.. hihi..
mama pon dah marah aku main-main tahun nie..
aku tak study langsung! masuk bilik goyang kaki, tidur, pandang phone..

actually, time exam pon aku tak study sehebat aku study waktu PMR dulu..

mama pon mempertikaikan soal tu..

dye tanya kenapa aku tak boleh study macam waktu nak PMR dulu?

hmm.. aku takley nak jawab..
manusia yg bg inspirasi tu dah hilang..
hehe..
takde pengganti inspirasi baru..

haha.. bukan calang-calang manusia yang boleh bagi aku bersemangat macam tu..
tak ramai~ sorang jer~

ha ha ha

keyy . gtg . dah sampai rumah . bye !

No comments:

be happy!!
gO Lucky..