aku rindu mereka

sejak cuti sekolah nie,
aku mula rindu depa..
friends dari SMK Hi-Tech
tapi aku tau depa tak pernah pun pikiaq pasai aku..
nvm, aku tetap rindu gak!
the one I miss the most..
Insyirah binti Munir and Atikah binti Shukri
hahahahak!
ada lagi gambaq depa..
sorang nmpk brutal, sorang lagi nmpk lembut..
huahahahah!
sifat yg memerlukan diantara satu sama lain...

nie ada lagi
tapi nie team budak kecik (pendek)
huahahahaha!
just kidding.. depa dari dulu lagi nampak camni..
huhuhuhuh.. sedih gila aku xdak dengan depa..
*sedih la sangat, uhuk!*
hohohohoho..
depa nie aku ingat..
yang dok landing2 tu lah yg selalu dok buli aku dulu..
plus, yang baju merah tu!

hahahahahahahha! that's all from me.. hope hampa tak terasa dengan apa yg aku taip nie..
*peace!* ^^v

No comments:

be happy!!
gO Lucky..