Okey!!

aTas perminTaan Zama yg skrg ni kurang bahan bacaan..
aku pOsT jugak lar sOmething memandangkan, aku pOn ada byk ciTer.. hehehe..

okey2!! erm.. eXam pertengahan thn dh habis.. Tp sTudy aku bru jer nk bermuLa..
aku targeT ! cuTi 2 minggu ni nk siapkan semua buku yg mak aku beLi tu.. BANYAK ..
ish3..
anyway, minggu lasT eXam ni amaT menggerunkan bg aku..
1- seTiap kaLi aku blk jln kaki, ada jerr aku terserempak dgn anjing.
2- mimpi yg meremang buLu rOma bkn calang2 mimpi aku rasa & aku bkn seorg yg selalu b'mimpi time tidO
3- aku takut tengOk muka aku sendiri sbb ada JERAWAT !!

haha!! tu larr.. kLau nk full sTory, komen jerr.. nnt aku ciTer..

1 comment:

Anonymous said...

wasiat ku kepade mu,

thanks sebab buat entry baru sebagai bahan bacaan aku.haha.anyway, aku LIKE pimple kau.i got it too!a big one.hoho

be happy!!
gO Lucky..